دستگاه زغال ساز چینی

دستگاه زغال ساز چینی

یکی از کسب‌و‌کارهایی که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده است کسب‌و‌کار زغال توسط دستگاه زغال ساز چینی می‌باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با این دستگاه آشنا کنیم و در انتها هم گروه صنعتی ماشین سازی متحدان برای خرید و استعلام قیمت دستگاه زغال ساز چینی معرفی کنیم.

دستگاه زغال ساز چینی

دستگاه تولید زغال چینی یک وسیله صنعتی است که برای تولید زغال چینی به کار می‌رود. زغال چینی، نوعی سوخت جامد است که از زغال‌های طبیعی مانند زغال سنگ، زغال چوب یا ضایعات گیاهی تولید می‌شود.

این دستگاه در فرآیند تولید زغال نقش کلیدی دارد. ابتدا مواد اولیه انتخاب شده را مانند زغال سنگ یا زغال چوب به قطعات کوچکتر برش می‌دهند. سپس این قطعات به وسیله دستگاه زغال چینی، تحت فشار بالا و در دمای مناسب قرار می‌گیرند. فشار و دما باعث اتصال ذرات مواد اولیه به یکدیگر و تشکیل یک قطعه زغال چینی می‌شود. این قطعه‌ها معمولاً به شکل انبوهی یا با فرم خاصی ساخته می‌شوند که بعداً می‌توانند به عنوان سوخت در سیستم‌های گرمایشی، اجاق‌ها، کوره‌ها و صنایع دیگر استفاده شوند.

دستگاه نیو توربو

استفاده از دستگاه تولید زغال چینی در مقایسه با زغال‌های طبیعی دارای مزایایی است. زغال چینی به دلیل تقاضای زیاد بازار جزء زغال‌های پرمصرف می‌باشد. از این نوع زغال بیشتر برای مصارف خانگی (پخت و پز)، قلیان‌کشی و طبیعت‌گردی استفاه می‌گردد. همچنین از لحاظ زیست محیطی، استفاده از زغال چینی کمترین اثر منفی را در مقایسه با زغال‌های طبیعی دارد، زیرا باعث کاهش مصرف زغال‌های طبیعی و حفظ منابع طبیعی می‌شود.

دستگاه تولید زغال چینی به عنوان یک فناوری مهم در صنعت سوخت و انرژی استفاده می‌شود و بهبودهای متعددی در زمینه بهره‌وری انرژی و حفظ محیط زیست به همراه داشته است.

کارکرد دستگاه زغال چینی

2 ویژگی بارز دستگاه زغال ساز چینی

  1. توان فشرده سازی مواد اولیه بسیار بالا
  2. استحکام بالای بریکت تولید شده

مواد تشکیل دهنده زغال چینی

زغال چینی از مواد متنوعی مانند خاک اره، پوست گردو و خاک زغال تولید می‌شود. اکثر زغال‌های چینی فعال که برای مصرف فروخته می‌شوند از چسب ‌زغال تهیه می‌شوند. زغال از طریق حرارت دیدن تا دمای بسیار بالا در حدود ۱٫۴۰۰ درجه فارنهایت و مجاورت آن با اکسیژن به شکل فعال در می‌آید. این فرآیند سوراخ‌هایی را در زغال شکل می‌دهد که باعث ایجاد منطقه سطحی بزرگی می‌گردد. به همین خاطر است که قیمت دستگاه زغال ‌ساز چینی روز‌به‌روز در حال افزایش است.

فرآیند تولید زغال چینی

زغال چینی حرارت بالایی دارد، دود نمی‌کند، بو نمی‌دهد و کمترین وزن را بعنوان سوخت دارد. اگر چوب در مجاورت هوای مناسب بسوزد به طور کامل آتش گرفته و زمانی که هوای اطراف آن محدود شود؛ دود نخواهد کرد. در این مواقع آتش به اصطلاح خفه شده و چوب به زغال چینی تبدیل می‌شود.

قیمت دستگاه زغال ساز چینی

دستگاه زغال ‌ساز چینی جز دستگاه‌های زغال ‌ساز با قیمت نسبتاً بالا می‌باشد؛ زغال با کیفیت بالایی تولید می‌کند. در دهه‌های قبل این دستگاه توسط چینی‌ها ساخته و عرضه بازار میشد ولی امروزه توسط تولیدکنندگان ایرانی ساخته و صادر هم به کشورهای عربی می‌شود.

گروه صنعتی ماشین سازی متحدان با بیش از 15  سال سابقه تولید و صادرات خط تولید زغال فعالیت می‌کند. ماشین‌ سازی متحدان در زمینه آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت، نصب و راه‌اندازی کامل خط تولید زغال چینی فعالیت می‌کند. در همه کارگاه‌ها تولیدی دستگاه زغال‌ ساز چینی کم است و مجبور هستند که زغال را وارد کنند چون دستگاه زغال ‌ساز چینی قیمت بالایی دارد و برای همه کارگاه‌ها به صرفه نمی‌باشد. مجموعه ماشین سازی متحدان با برند دستگاه نیو توربو این دستگاه‌ها را تولید و عرضه بازار داخلی و خارجی می‌کند. برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

سخن پایانی

شروع هر کسب و کاری نیاز به ابزار و دستگاه‌های اولیه دارد. در صنعت زغال فشرده هم دستگاه زغال ساز چینی یکی از ابزارهای این صنعت پردرآمد محسوب می‌شود. اگر جزء افرادی هستید که از صنعت زغال فشرده اطلاعات کمی دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.

وبینار راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده
شغل سودآور تولید زغال با سرمایه کم
6 اصل مهم در کارآفرینی باید بدانید!
راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر
بارگیری خط تولید زغال فشرده
پربازدیدترین مقالات ماشین سازی متحدان

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

میلاد محمدی وب‌سایت
کلمات، قطعه‌های بی‌جان پازل هستند. بازی نوشتن، دمیدن روح یک مفهوم فنی پیچیده در همین کلمات سادهٔ بی‌جان است. بازی استراتژیک لذت‌بخشی که چند سالی است به اصلی‌ترین تفریح میلاد تبدیل شده است!

‫54 نظر

  • سجاد امیدی گفت:

    اقا من بخوام یه کارگاه راه بندارم چقد هزینه و بازار فروش چطوره ممنون میشم راهنمای کنید

    • مهندس سعید محمدیان گفت:

      سلام
      آقای امیدی عزیز با این شماره ها تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.
      ۶۸ ۵۰ ۱۰۸ ۰۹۱۲ (محمدیان)

      ۶۳ ۸۴ ۷۶۴ ۰۹۱۲ (محمدیان)

  • خلیل پازوکی گفت:

    وقت بخیر
    به دنبال شریک میگردم برای راه اندازی تولید زغال. ولی به هر کی پیشنهاد میدم تو توش سر رشته ندارند برایم منفی بافی می کنن.

  • معرفت بی معرفت گفت:

    سلام قیمت چنده؟ شرایط قسطی هم داره؟

  • منوچهر گفت:

    روز بخیر . دست دوم این دستگاه هم دارید. سالم و قیمت مناسب

  • پیام عرفانی گفت:

    قیمت دستگاه زغال‌ساز چینی جزء دستگاه‌های زغال‌ساز با قیمت بالا می‌باشد، اما زغال بسیار با کیفیت تولید می‌کند?

  • ارمغان گفت:

    قیمت این دستگاه ها را چنده؟
    میشه قسطی هم خرید؟

  • خلیل پازوکی گفت:

    من از یکی از همکارانتون زغال می‌خریدم در ورامین و حالا می خوام خودم شروع به تولیدش کنم. باید چه کنم؟

  • مهندس سعید محمدیان گفت:

    درود بر شما
    هر هفته به سایت ما سربزنید و مقالات جدید ما بهره‌مند بشید.

  • آقا قیمت این دستگاه در بازار الان چقدر در میآد؟؟؟

    • مجید محمدی گفت:

      داداش قیمت این دستگاه‌ها گرون هست. با یکی هم نمیتونی خط تولید رو راه بیاندازی، باید دوتا بخری..

  • اشکان خالدی گفت:

    وقت بخیر
    من تو اصفهان زندگی می کنم. می تونم بپرسم قیمت این دستگاه ها چند است؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader
    لطفا صبرکنید...